Σάββατο 3 Μαΐου 2008

ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΤΟ ΚΟΜΑΝΤΟ ΚΑΝΕΝΟΣ.....


Έχει γίνει ο χαμός πάλι. Πρέπει να το παραδεχτώ τουλάχιστον. Η κυβέρνηση έχει ανοίξει πολλά θέματα αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να τα κλείσει. Μετά λοιπόν από ένα ασφαλιστικό που σπάει κόκαλα η κυβέρνηση επαναφέρει το θέμα της στράτευσης. Και εδώ μπαίνει το δίλημμα Στρατός στα 18 ή με αναβολή;
Προσωπικά, αν και δεν έχω πάει φαντάρος ακόμα αφού κάνω το μεταπτυχιακό μου, χε.....κα. Όχι γιατί δεν έχω σκοπό να πάω. Το θεωρώ υπέρτατη βλακεία και απίστευτα εγωιστικό να μην πας. Από την στιγμή που ζούμε σε μια δημοκρατική κοινωνία θα πρέπει να τιμήσω αυτή την επιλογή της και να πάω. Κατά τα άλλα είμαι ενάντια στην στράτευση και πάλι όχι επειδή είμαι ενάντια σε αυτήν. Απλά από την στιγμή που το κράτος δεν φροντίζει για την εργασία και την ευημερία των πολιτών της δεν μπορεί να απαιτεί και να υποχρεώνει τίποτα. Όπως είναι εμφανές τα έχω λίγο μπερδεμένα. Και θέλω και δεν θέλω.
Η μάνα μου μου το έλεγε στο κάτω κάτω. "να μεγαλώσεις, να σπουδάσεις, να πας φαντάρος, να κάνεις οικογένεια" Θέλω ρε παιδιά να τα κάνω όλα αυτά αλλά με την σειρά που μου τα είπε η μάνα μου. Δεν έχω την διάθεση να αφήσω τις σπουδές μου για κανένα στρατό και κανένα. Και φυσικά κανείς δεν μπορεί να μου απαγορέψει να πάρω πρώτα το πτυχίο μου και μετά να πάω.
Δηλαδή αναρωτιέμαι τι στρατό θέλουμε να φτιάξουμε. Στρατό ανθρώπων που ξέρουν τι τους γίνεται ή στρατό με παιδαρέλια που το μόνο που σκέφτονται είναι να πάνε να γίνουν λιάρδα με δυο τουρίστριες. Ανθρώπους με λογική και μυαλό ή 18ρηδες γες μεν που δεν θα λένε κουβέντα "Νταααααα.....". Έλεος στο τετράγωνο. Συστήματα με στράτευση στα 18 έχουν δώσει στρατιώτες ανεύθυνους. Δεν θέλω να θίξω κανένα αλλά από στρατιωτικές/ αστυνομικές σχολές, όπου η εκπαίδευση είναι καθαρά τεχνική, υπάρχουν σημάδια εκφυλισμούκαι παρακμής. Με αστυνομικούς να χτυπούν χωρίς λόγο, καψώνια, κτλ.
Η καλύτερη επιλογή θα ήταν να πηγαίναμε αν ήταν υποχρεωτικό μετά το πέρας της εκπαίδευσης αν αυτή είναι το λύκειο είτε αν αυτή είναι το πανεπιστήμιο αλλά όχι παραπέρα, γιατί μετά η αλήθεια είναι ότι πάει πολύ. Γιαυτό στράτευση στα 25 καλά δεν είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: