Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Ο ΓΑΠ ΣΤΟ ΚΑΤ




Έχω να δω τηλεόραση περίπου 4 μην ες. Αν εξαιρέσεις τα επεισόδια του Lost που έχω κατεβάσει στον υπολογιστή δεν έχω καμία σχέση πλέον με την ελληνική πραγματικότητα. Πήγα Κυριακή απόγευμα λοιπόν με ένα κολλητό μου Αρειανό για καφέ. Εκεί μου είπε ένα νέο που με σόκαρε. Ο ΓΑΠ
είναι στο νοσοκομείο με κάταγμα. Πάγωσα. Είναι καλά ρώτησα. Δεν ξέρω
μου απάντησε. Δεν περίμενα και κάτι παραπάνω ο άνθρωπος είναι τόσοπωρωμένος Αρειανός που σε κάθε εκλογική διαδικασία ψηφίζει λευκό με τη λέξη Άρης πάνω. Αλλά έχει την ευθιξία να μην ψηφίσει ΝΔ παρόλο που έρχεται από δεξιά γιαννιώτικη οικογένεια. Πρώτα απ' όλα περαστικά στο ΓΑΠ. Όμως νομίζω είναι η ώρα να πούμε κάποια πράγματα ΈΛΕΟΣ
Έχουμε φτάσει στο σημείο το μόνο πράγμα για το οποίο να απασχολεί τα μέσα ο ΓΑΠ είναι μόνο για το ότι χτύπησε πέφτοντας από το ποδήλατο. ΈΛΕΟΣ
Έχουμε φτάσει στο σημείο να θεωρείτε θέμα στις εφημερίδες και τα κανάλια το πως λεγεται η κυρία Τσίπρα (Παγώνα είναι το όνομα). ΈΛΕΟΣ
Πλέον θεωρείτε οτι ο μόνος που μπορεί να χτυπήσει τον Τσίπρα είναι ο ΝΙΚΟΣ ο ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗΣ και τον αποκαλούν Τσιπρα του ΠΑΣΟΚ.
Τον Νίκο τον συμπαθώ και τον στηρίζω. Δεν πρέπει
όμως να περιμένει η γερουσία του κόμματος από την νεολαία του κόμματος
να βγάλει το φίδι από την τρύπα της πολιτικής. Και σύντροφε Παπανδρέου
δενμπορεί ο Τσίπρας του ΠΑΣΟΚ να βρει συμπαραστάτες και συνοδοιπόρους όταν η νοθεία στο πεδίο της νεολαίας μας γέμισε με ανίκανους, ανύπαρκτους, ανεύθυνους γραμματείς της νεολαίας ΠΑΣΟΚ στους νομούς. Προσωπικά λυπάμαι. Δεν θα ήθελα ποτέ να χρησιμοποιήσω την λέξη εγκάθετος για κανένα στο ΠΑΣΟΚ. Με υποχρεώνει όμως να τον χρησιμοποιήσω όλο το παραπροεδρικό παραφερνάλιο που σε ακολουθεί σύντροφε ΓΑΠ. Δεν θα καθ ονομάσω. Κοίτα όμως τι έγινε γύρω σου. Όσο εσύ κάνεις βόλτες το ΠΑΣΟΚ καταστρέφεται, η νεολαία ΠΑΣΟΚ καθιζάνει και το πολιτικό σύστημα στην χώρα παραπαίει

Δεν υπάρχουν σχόλια: